Thursday 3 April 2014

Broderiet har kommit och Garner!

 

Då kom broderiet som jag ropade in på Tradera så billigt för en tid sedan. 29:- + 16 porto. Kan det bli bättre ? Klart att Gratis är alltid bäst Winking smile

 

29kr

Då har man kanske något att brodera till nästa Jul.

Sedanså har jag beställt garner för att prova på en annan typ av ZigZag mönster på en filt och denna heter Ropple Blanket och finns på  Attic 24 Har en online kompis med en garnbutik vid namn Kicki’s Hobbysida, som nu behöver rea ut lite för hon får ej plats med allt, så då passade jag på att köpa dessa Nissegarner för 10:-/st á 50gr. Köpte även ett nystan av Järbo Miniraggi.

IMG_2199

/Diana

2 comments:

  1. Jag har gjort en liknaden löpare till min mamma en jul och den är lika vacker än idag :)

    ReplyDelete
  2. Motivet är ju så att den ej kommer att kännas "gammal" om många år. Den är stilren tycker jag och jag älskar Domherrar.

    ReplyDelete