Wednesday 11 June 2014

Ersättningsgarn nr.2

Då Kauni garnet var så besvikande dåligt trots den underbara färgen så beslöt jag mig för att byta till ett helt annat garn och hittade Zauberball I Magenta/Black somkommer att fungera lika bra, så jag beställde det och betalade mellanskillnaden från de andra och detta garn. Hon sände en frankerad påse för att sända tillbaka de 4 garnerna somej fungerade. Så nu har jag detta garn istället som ligger och väntar, men det behöver ej vänta länge för pytt nummer 7 ligger nästan klar nu och jag skall bara göra avmaskningen på den och sedan blockningen.

Är riktigt nöjd med denna och jag hoppas kvinnan som kommer att få den blir lika glad över den.

Garner är Järbo “Stella! och stickorna är addi klick nr.5

2014-06-11 16.26.16

Så har vi det vackra Zaubervall garnet.

10467505_10152157047747361_371759509_o

Jag tror att denna kommer att bli otroligt fin, så fin att jag troligen kommer att göra en till mig själv i det.

No comments:

Post a Comment