Monday 9 April 2012

Scrapträff 4 och ATC swap


Då var det dags igen och denna gång var jag verkligen nervös och orsaken var att jag för första gången (nja jag har gjort detta en gång tidigare för många år sedan via internet) jag varit med om att göra ATC’n.
Temat var Monochromatic + Bling. Jag trodde detta skulle vara lätt och därav att jag var med denna gång, men aj vad fel ja ghade!! Märkte att det var svårare än jag trodde och att jag ej hade många saker I en och samma färg så det blev svårare för varje kort och stressen kom ju närmare dagen för denna träff kom. Men, jag lyckades klämma fram kort till de som var med I denna swap. Här är då mina kort jag gjorde.
MyATCn
Och här är de jag fick av tjejerna.
ATC-Swap1
Vi hade som vanligt en mycket trevlig träff och jag fick lära mig olika saker igen och en av dom var att tillverka en Smash Book. Fick även se ett papper som var I olika färger I lager, så om man tog sandpapper och slipade lite som kom mellanfärgen gemon och det var som “krita” men gav en himla läker effekt. En Jourmaling book är en annan sak som jag fick se och jag måste prova på det med.
Nu planerar vi nästa träff som kommer att bli  den 29:e. Can’t wait!!

No comments:

Post a Comment